Job 52 van 155


Report this listing

Solliciteren



Inbound Marketing Specialist


Functie

Als een ware leadmagneet omarm je de veelzijdigheid van digitale marketing, waarbij je moeiteloos de doelgroep bereikt via een uitgebreid scala aan organische en betalende instroomkanalen. Jouw expertise omvat onder andere SEO, Google Ads, Facebook Ads en diverse marktplaatsen . In jouw rol beheer je niet alleen de vooropgestelde mediabudgetten, maar is data ook zeer belangrijk. Jouw focus ligt op het beheer en de optimalisatie van conversies binnen de verschillende advertentie- en instroomkanalen. Met een scherp oog voor detail rapporteer je wekelijks de resultaten van deze inboundkanalen, waarbij je inzichten en trends blootleg die van cruciaal belang zijn voor het succes van de opgezette campagnes. Je beperkt je niet tot het heden maar bent ook in staat de toekomstige instroom te voorspellen, waardoor het volledige team proactief kan inspelen op veranderingen en kansen. Jouw creativiteit komt tot uiting in het voorstellen van innovatieve ideeën aan het sales- en marketingteam, gebaseerd op grondige A/B-tests in Google Analytics, Google Adwords en HubSpot.

Wie zijn wij?
Onze partner is een sterk groeiende, flexibele financieringsmaatschappij . Met bijna 20 man aan boord zijn ze in de voorbije jaren uitgegroeid tot de speler die ze op heden zijn. Naar de toekomst toe willen ze dan ook blijven investeren in verdere groei . Bij hen is er heel veel ruimte voor initiatief , meer zelfs: ze moedigen het alleen maar aan! Je bent hier dus zeker geen nummertje, maar een initiatiefnemer die een grote portie verantwoordelijkheid en autonomie krijgt.

Jouw profiel

  • Je hebt minimum3 à 6 jaar ervaring op zak als Digital Marketeer, Inbound Marketing, Lead Generation.
  • Je hebt reeds kennis opgebouwd binnen digital savvy : ervaring in digitale marketing, het opzetten van campagnes, keyword analyse, bewustzijn van de huidige online marketing concepten, strategieën en best practices, leergierig en up-to-date blijven over de laatste trends.
  • Je streeft ernaar kwalitatieve resultaten neer te zetten.
  • Je bent heel vertrouwd met analytics en cijfers om prestaties te optimaliseren.
  • Je bezit het vermogen om visueel te denken : kennis van de Adobe Creative Suite.
  • Talenkennis: Nederlands als _oedertaal en een goed begrip van het Engels.
  • De marketingstrategie van de onderneming uitwerken op basis van marktonderzoek
  • De promotiecampagne van de producten uitdenken en opstarten
  • Marketingstudies uitvoeren
    Communiceren met de commerciële diensten, de algemene directie, ...

Aanbod

  • Je krijgt de kans om mee te groeien in een sterk groeiende financieringsmaatschappij waar ondernemerschap en initiatief alleen maar worden aangemoedigd.
  • De bedrijfscultuur typeert zich via de no-nonsense aanpak en transparante , eerlijke communicatie.
  • Je komt terecht in een jong en dynamisch team waar er no 'I' is in team en een grote funfactor heerst!
  • We willen investeren in jou en jouw ontwikkeling , zodat je constant kan blijven groeien .
  • Omdat we geloven in geven en nemen, krijg je de kans op van thuis uit te werken en dit binnen een glijdend uurrooster.
  • Natuurlijk moet het financieel plaatje ook kloppen, en daarom mag je een deel van je loonpakket zelf samenstellen.

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht